IK HEB EEN CONFLICT MET DE GOEDE WONING WAAR WE NIET UITKOMEN.
WAT MOET IK DOEN?
Klachtencommissie
De Goede Woning doet haar uiterste best om iedere klant tevreden te houden.
Toch is het niet te voorkomen dat er soms klachten of problemen zijn
Onafhankelijke klachtencommissie
In eerste instantie moet u de klacht melden bij De Goede Woning.
Zij nemen uw klacht zorgvuldig in behandeling en hopen deze natuurlijk snel en rechtstreeks met u op te lossen.
Mocht dit toch niet lukken dan kunt u terecht bij de onafhankelijke Klachtencommissie Woningcorporaties Twente e.o.
In Twente zijn de meeste corporaties hierbij aangesloten, De Goede Woning per 1 januari 2016 ook.
Uw klacht indienen bij de klachtencommissie
Een klacht kan worden ingediend bij de klachtencommissie als u een afwijzing heeft gekregen op uw verzoek bij een medewerker en een manager van onze afdeling.
De klachtencommissie behandelt geen klachten over:
- de hoogte van de huur;
- het onderhoud van uw huis;
- klachten over regels die door de overheid zijn ingesteld.
U kunt uw klacht indienen via:
http://www.klachtencommissiewoningcorporaties.com/klacht-indienen
Zie voor meer informatie ook de procedure op:
http://www.klachtencommissiewoningcorporaties.com/procedure
Contact
Postadres:
Stichting Huurdersraad De Goede Woning
Jan ter Horststraat 5
7462 AG Rijssen
T: 0548-201018
E: info@huurdersraaddgw.nl
I: www.huurdersraaddgw.nl
KvK: 54749557